درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 02:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23860صفحه نخست » چهارشنبه، 12 خرداد 1395 - 10:07
حسین انتظامی: توسعه روابط رسانه‌ای عامل تقویت روابط ملت‌ها است
معاون امور مطبوعات و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد در دیدار با مدیران خبرگزاری مغرب عربی، بر افزایش روابط رسانه‌ای که به تقویت روابط ملت‌ها می‌انجامد، تاکید کرد.
  

حسین انتظامی: توسعه روابط رسانه‌ای عامل تقویت روابط ملت‌ها است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حسین انتظامی عصر دیروز -سه‌شنبه 11 خرداد- در دیدار با خلیل ادریسی مدیر عامل و رشید محیل دبیر کل خبرگزاری مغرب عربی با بیان اینکه امروز، دیپلماسی عمومی، مکمل و بلکه اثرگذارتر از دیپلماسی سنتی است، تصریح کرد: دولت توجه ویژه‌ای به توسعه فعالیت رسانه ها و افزایش زمینه فعالیت رسانه های بخش خصوصی دارد چرا که دیپلماسی رسانه ای را یکی از پایه های دیپلماسی عمومی می داند.

وی گسترش روابط میان رسانه ها و روزنامه نگاران در کنار ایجاد پیوندهای خواهرخواندگی را از جمله عوامل موثر در توسعه فضای رسانه ای و متعاقب آن تقویت روابط میان کشورها دانست و تصریح کرد: از جمله سیاست‌های ما تشویق رسانه ها به ایجاد خواهرخواندگی با رسانه های کشورهای مختلف جهان است.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در همین زمینه توضیح داد: در این مسیر، کشورهایی که از لحاظ تمدنی جایگاه خاصی دارند و یا به لحاظ ضریب نفوذ فکری در جهان معاصر تاثیرگذار هستند، در اولویت این پیوندهای رسانه ای قرار دارند.

وی با بیان اینکه «مغرب از جمله کشورهایی است که جایگاه خاصی در جهان اسلام دارد» تصریح کرد: شرایط امروز منطقه و جهان اسلام نیازمند هوشیاری رسانه ها در ابعاد مختلف اطلاع رسانی است چرا که ابزارهای رسانه ای می تواند تفکر افراطی و خشونت طلبی که موجب اسلام هراسی در جهان شده، کنترل و مبانی اسلام حقیقی را در سراسر جهان منتشر کنند.

انتظامی با استقبال از راه اندازی مجدد دفتر خبرگزاری مغرب عربی در ایران بعد از ٧سال، ابراز امیدواری کرد که زمینه همکاری های بیشتر دو کشور با ایجاد تعامل رسانه ای فراهم شود.

به گفته وی در حال حاضر حدود ١٥٠ رسانه خارجی در تهران دفتر فعالیت مستقیم دارند و بسیاری از کشورهای دیگر با همکاری خبرنگاران ایرانی و یا اعزام خبرنگار به ایران، نسبت به انعکاس رویدادهای جمهوری اسلامی ایران اقدام می کنند.

بنابراین گزارش، در ابتدای این دیدار که با همراهی محمد الشریگی، کاردار سفارت مغرب در ایران و مدیر کل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، خلیل ادریسی هاشمی، مدیر عامل خبرگزاری مغرب، با ابراز خرسندی از حضور در ایران و آغاز فعالیت خبرگزاری مغرب در آینده نزدیک، نقش رسانه ها را در نزدیکی میان کشورها و ملت ها بسیار ویژه دانست و گفت: رسانه های امروز بویژه در شرایط بحرانی، نقش بی بدیلی در تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی ایفا می کنند و می توانند در روابط میان کشورها تاثیرگذار باشند.

وی افزایش همکاری های رسانه ای دو کشور ایران و مغرب را با توجه به قرابت فرهنگی و تمدن دو کشور، عامل گسترش همکاری های اقتصادی، گردشگری و فرهنگی -هنری عنوان کرد و اظهار داشت: اراده سیاسی و خواست صنفی ما افزایش سطح همکاری ها است و امیدواریم به زودی با توسعه روابط رسانه ای، در سایر زمینه ها نیز شاهد همکاری های بیشتری میان دو کشور باشیم.

 

منبع: آنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد